Welkom bij TONEELVERENIGING KAMELEON.
alweer 70 jaar een gezellige amateur-vereniging!

Welkom op de website van onze vereniging met veel informatie over de vereniging, haar voorstellingen en het laatste nieuws.

Kameleon is een kleine en gezellige vereniging voor jong en oud. Er worden afwisselend blijspelen, thrillers, komedies, volksstukken en serieuze stukken gespeeld. Twee keer per jaar is er een uitvoering in theater Spant! in Bussum, maar ook in het eigen gebouw is er vaak een hoop te doen.
Buiten het toneelspelen om kunt ook bij ons terecht voor decorbouw, schminken, kleding verzorgen, noem maar op!
Via het menu aan de linker kant komt u meer te weten over de vereniging en haar leden.

Naast toneelspelen organiseren we klaverjasavonden (koppelklaverjassen) op elke 1e donderdagavond van de maand.

Bent u geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op of kom een keer langs op een repetitieavond.

uitvoering Kameleon op digitaal Bussum Cultureel
Bussum Cultureel, het jaarlijks evenement waarop u met ons en met andere verenigingen in Bussum kon kennismaken, gaat door de omstandigheden op een andere manier plaatsvinden.

Wij hebben er voor gekozen om digitaal aanwezig te zijn. Kijk ook eens op Bussum Cultureel.

uitvoering Repetities weer gestart op alternatieve wijze
De repetities voor onze najaarsvoorstelling "De Jantjes" zijn ondertussen weer opgepakt. Uiteraard houden we hierbij zoveel mogelijk de richtlijnen in acht.
Ondanks dat we nog niet zeker weten wanneer de uitvoering zal zijn, zorgen we ervoor dat we zodra het kan een fantastische voorstelling kunnen laten zien.

uitvoering Repetities i.v.m. Corona tijdelijk stopgezet
De repetities voor onze najaarsvoorstelling "De Jantjes" zijn door de omstandigheden en in lijn met de adviezen tijdelijk stopgezet!
We blijven zo goed als het gaat wel onze teksten leren en vanuit de huiskamers de liedjes zingen, zodat we hopelijk in november alsnog een mooie voorstelling neer kunnen zetten.

uitvoering Repetities De Jantjes al in volle gang
De repetities voor onze najaarsvoorstelling "De Jantjes" zijn begonnen en hoe! Onder de leiding van Annelies worden de eerste vormen al duidelijk en wordt er wekelijks al gezongen en gedanst. Ook is er een samenwerking gezocht met een muziekvereniging, zodat we straks de liedjes helemaal live te horen krijgen. Houd de site weer in de gaten en nodig vrienden en kennissen uit om te komen kijken!